U některého zboží nelze použít standardní způsob balení a dopravy např. z důvodu jeho velkého objemu či hmotnosti. V takovýchto případech se se zákazníkem na způsobu odběru zboží domlouváme individuálně.
U výrobků, u nichž je podstatnou vlastností barva, je důležité si výrobek před objednáním fyzicky prohlédnout. Barevné zobrazení na vašem displeji se může značně odlišovat od skutečnosti. Doporučujeme v takovýchto případech kontaktovat naše pracovníky a zboží si prohlédnout.
V případě objednávky nad 30 tis. Kč včetně DPH je třeba uhradit zálohu.
Dodací lhůty
Veškeré zboží je zahraničního původu a dovážíme ho v pravidelných intervalech. Pokud není zboží skladem, prosím kontaktujte nás ohledně termínu jeho naskladnění.
Doprava
1. Spediční služby
Zásilky do 20 kg: 149 Kč s DPH.
Zásilky do 50 kg: 699 Kč s DPH.
2. Nadrozměrné zásilky
Zásilky nad 50 kg a nadrozměrné zásilky: 1.290 Kč s DPH.
3. Osobní odběr
Zdarma. Objednané zboží si můžete osobně vyzvednout v naší pobočce v Ostravě nebo Praze. Naši pracovníci s vámi dohodnou přibližnou dobu vyzvednutí zboží tak, aby pro vás bylo zboží již připraveno.
4. Doprava zdarma
Při odběru nad 10.000 Kč s DPH a hmotnosti do 500 kg je doprava v rámci České republiky zdarma.
Doporučení při převzetí zásilky
Zkontrolujte si pečlivě neporušenost obalu - zda obal není promáčknutý, proražený, protržený, pokrčený nebo zda na něm nejsou jiné stopy po možném poškození. Může to být známka neopatrného zacházení při přepravě a vzhledem k tomu, že se jedná o citlivé zboží, může být zboží při přepravě poškozeno.
Pokud při kontrole zjistíte jakýkoliv náznak poškození obalu či možného poškození zboží, trvejte na sepsání reklamačního protokolu s dopravcem nebo své výhrady přesně popište do přepravního listu s tím, že zboží přebíráte s výhradami.
Platby
1. hotově v kamenné obchodě (bez poplatku)
2. dobírkou (+ 30 Kč s DPH)
3. převodem (bez poplatku)
4. online kartou (bez poplatku)
Reklamace
V případě reklamace se prosím obraťte na naše pracovníky na telefonním čísle +420 737 535 606 nebo e-mailem na adresu kancelar@glamur.cz, kde vám poskytneme asistenci při řešení vaší reklamace. Záruční lhůty mohou být u různých výrobců odlišné, minimálně jsou však 24 měsíců. Pokud je záruční lhůta delší, je tato informace uvedena v záručním listu spolu s podmínkami platnosti prodloužené záruky.
Reklamační řád najdete zde.
Poučení o právo na odstoupení od smlouvy najdete zde.
Obchodní podmínky najdete zde.
Informace o ochraně osobních údajů a jejich zpracování najdete zde.