Informace o nákupu

U některého zboží nelze použít standardní způsob balení a dopravy např. z důvodu jeho velkého objemu či hmotnosti. V takovýchto případech se se zákazníkem na způsobu odběru zboží domlouváme individuálně.

U výrobků, u nichž je podstatnou vlastností barva, je důležité si výrobek před objednáním fyzicky prohlédnout. Barevné zobrazení na vašem displeji se může značně odlišovat od skutečnosti. Doporučujeme v takovýchto případech kontaktovat naše pracovníky a zboží si prohlédnout.

V případě objednávky nad 30 tis. Kč včetně DPH je třeba uhradit zálohu. 

 

Dodací lhůty

Veškeré zboží je zahraničního původu a dovážíme ho v pravidelných intervalech. Pokud není zboží skladem, prosím kontaktujte nás ohledně termínu jeho naskladnění.

 

Doprava

 
1. Spediční služby

Zásilky do 20 kg: 149 Kč s DPH.

Zásilky do 50 kg: 699 Kč s DPH. 

2. Nadrozměrné zásilky

Zásilky nad 50 kg a nadrozměrné zásilky: 1.290 Kč s DPH. 

3. Osobní odběr

Zdarma. Objednané zboží si můžete osobně vyzvednout v naší pobočce v Ostravě. Naši pracovníci s vámi dohodnou přibližnou dobu vyzvednutí zboží tak, aby pro vás bylo zboží již připraveno.

4. Doprava zdarma

Při odběru nad 10.000 Kč s DPH a hmotnosti do 500 kg je doprava v rámci České republiky zdarma.

 

Doporučení při převzetí zásilky

Zkontrolujte si pečlivě neporušenost obalu - zda obal není promáčknutý, proražený, protržený, pokrčený nebo zda na něm nejsou jiné stopy po možném poškození. Může to být známka neopatrného zacházení při přepravě a vzhledem k tomu, že se jedná o citlivé zboží, může být zboží při přepravě poškozeno.

Pokud při kontrole zjistíte jakýkoliv náznak poškození obalu či možného poškození zboží, trvejte na sepsání reklamačního protokolu s dopravcem nebo své výhrady přesně popište do přepravního listu s tím, že zboží přebíráte s výhradami.

 

Platby

1. hotově v kamenné obchodě (bez poplatku)

2. dobírkou (+ 30 Kč s DPH)

3. převodem (bez poplatku)

 

Reklamace 

V případě reklamace se prosím obraťte na naše pracovníky na telefonním čísle +420 728 309 000 nebo e-mailem na adresu decodeco@glamur.cz, kde vám poskytneme asistenci při řešení vaší reklamace. Záruční lhůty mohou být u různých výrobců odlišné, minimálně jsou však 24 měsíců. Pokud je záruční lhůta delší, je tato informace uvedena v záručním listu spolu s podmínkami platnosti prodloužené záruky.

Reklamační řád najdete zde

 

Poučení o právo na odstoupení od smlouvy najdete zde

Obchodní podmínky najdete zde

Informace o ochraně osobních údajů a jejich zpracování najdete zde

Pro vyhodnocování návštěvnosti webových stánek a optimalizaci marketingových aktivit využíváme cookies. Používáním našich webových stránek s užitím cookies souhlasíte. Více informací naleznete v podmínkách ochrany osobních údajů.